محسنمحسن، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

محسن نی نی کوچولوی مامان پریسا و بابا سعید

2سال و3 ماه...

1393/10/9 16:24
نویسنده : پریسا
366 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 9 مرداد 93.

هفته دیگه محسن 2 سال و 3 ماهش تمام میشود.

درضمن عروسی آقا ایرج پسر عمو رضا هم هست.

.کلمات جدید :

سلام: ل ..لا..م

ماشین : مانین

آب نبات چوبی : آبوتی

شربت : شایی

زرد : موز

قرمز : انار

آبی : آبی

قهوه ای : ایی

سیاه : اه اه

سبز : ابز

کوه :پوه

پارک : پاک

سیب :ایب

دکتر : دتی

دارو : داوو

زهرا : زری

عمو : عمو

عمه : عنه

تعطیل : تطی

 

به چراغ راهنمایی دقت میکنه وقتی سبزه میگه و وقتی هم قرمزه میگه "او انار بابا نه"یعنی چراغ قرمزه و بابا نباید بره.

خیلی خوب میپره.میره بالای مبل یا میز وپایین میپره از این کار خوشش میاد.خوب روی زمین غلت میزنه وخوب کله معلق.

پارک که میبرمش خودش سرسره بازی میکنه.خیلی خوشحال میشه وکلی بدو بدو میکنه.

میگه که من بزرک شدم.وقتی میپرسم اندازه کی ؟میگه اندازه علی(پسر دایی بهرام)

به خودش اشاره میکنه میگه:"آ...ه ه ه"یعنی من بزرگم.از مدرسه خوشش میاد دوست داره بزه مدرسه.چون من گفتم مال بچه های بزرگتره میگه من آ...ه ه ه یعنی من بزرگم ومیتونم برم مدرسه.

میگه ساعت 9 و 10 و مدرسه تعطیله" 9 و 10 اون تطی"

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)