محسنمحسن، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

محسن نی نی کوچولوی مامان پریسا و بابا سعید

3ماهت تموم شد....

1391/10/29 15:53
نویسنده : پریسا
428 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله..آقا محسن شما روزها خیلی کم میخوابی واسه همین من فرصت نمیکنم بیام اینجا و مطلب بنویسم.معمولا نیم ساعت میخوابی و1/5 تا 2 ساعت بیداری.در عوض شبها مامانی رو خیلی اذیت نمیکنی و خوب میخوابی.2 تا 3 بار بیدار میشی شیر میخوری ودوباره میخوابی.بابایی هم ازت راضیه  چون شما شبها آرومی و بابایی هم میتونه استراحت کنه و صبح با انرژی بره سر کار.مامانی و بابایی خیلی دوست دارن عزیز دلم...! شبها حدود ساعت 11 میخوابی و صبح هم حول وحوش ساعت8:30 بیدار میشی.

چهارشنبه 13 دی 3ماهت تموم شد.ما به خاطر پوست صورتت و ساق پاهات که قرمز شده و خشکی زده بردیمت پیش دکترت(خانم دکتر شهین.ب).اونو که گفت آلژزیه وکاریش نمیشه کرد .فقط واسه نرم نگه داشتن پوست صورت وپاهات گفت اوسرین خالص بمالم.خودم هم توی غذاها دقت کنم ببینم شما به کدوم حساسیت داری که وقتی به به میخوری پوستت قرمز میشه من اونو نخورم.

دور سرت 40/5cm

قدت 61cm

وزنت  5/600kg

دکتر گفت که ماشاالله رشتت خوب بوده.خدا رو شکر.الان هم توی کریرت نشستی ومن دارم با پام تکونت میدم .یه خورده غر زدی ولی الان آروم شدی و داری به من نگاه میکنی.

.................آخی مامانی .....خوابت برد......!برم یه چیزی بیارم بندازم روت سردت نشه مامان.

 

 

محسن 3 ماه و4روز

 

محسن 3 ماه و4روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)